• Takarítás cégek részére
  • bejarono
  • Egyéb szolgáltatások
  • akcios
  • Termékeink
  • Facebook követés

Hírlevél

Naprakészen legfrissebb híreinkből!

Feliratkozások kezelése

Csatlakozz!

facebook

Megosztás

Share this

A rendezvények, partyk  előtti-közbeni-utáni  takarítása sokszor több szervezést kíván, mint amennyi munkát.

Igen fontos a megfelelő időzítés és a rugalmasság, hiszen általában igen szűk idő áll rendelkezésre a helyiségek megfelelő előkészítésére tisztítására. Ugyanakkor a tisztítástechnológiailag  jól előkészített, megtisztított helyiségeket  többször is szükséges takarítani, hiszen a catering munka ideje alatt többször is összekoszolhatják a területet. 

Jól együtt kell tudni működni a megbízóval és a többi szolgáltató céggel, akiknek nem mindig van ideje a tisztasággal foglalkozni. A megbízót is érdemes ezekkel a tanácsokkal előre ellátni, illetve, ha szükséges, többször módosítani a tervezett munkákok, természetesen a megbízóval ezeket egyeztetve.

Tehát a szervezési,előkszítési takarítási munka igen jelentős szerepet tölt be a rendezvények takarításánál. Ha lehetőség kínálkozik rá , érdemes szakaszosan tervezni a munkfolyamatokat.

Fontos a takarítók kommunikációja, külleme. 

A rendezvények működése közben a nagyszámú forgalom miatt általában szokás készenléti- ügyeletes takarítókat szolgáltatni. Ezen takarítók fontos,hogy a cégüket nemcsak a megfelelő szakrételemmel képviseljék, hanem a megfelelő kinézettel. Fontos, hogy megfelelő munkaruhát viseljenek. Egy jó munkaköpeny nemcsak kellemes megjelensét biztosít, hanem funkcójában is fontos szerepet tölt be. Védelmet biztosít a takarítóknak, a jól kialakított zsebek megkönnyítik és meggyorsítják  a munkafolyamatokat. A megfelelő zsebekben biztonságosan tárolhatják a mobiltelefont is, hogy a szükséges helyre lehessen irányítani a takarítót. Egy kitűző javasolt a takarítónak, hogy esetlegesen a vendégek is meg tudják szólítani a takarítót, ha erre szükség van.

Ha bármi kérdése merül fel, forduljon hozzánk bizalommal.

 

 

   

Budapesten és 10 km-es vonzáskörzetében 5.000 Ft.- + áfa a helyszíni felmérés költsége.

A helyszíni felmérés  a következőket tartalmazza:

  • kiszállást
  • konzultációt
  • szaktanácsadást
  • ajánlat küldést

Megrendelés esetén a helyszíni felmérés díja levonásra kerül.

 

Távolabbi helyszíni felmérés esetén. keressen minket elérhetőségeinken : https://www.bestofclean.hu/elerhetoseg

 

HELYSZÍNI FELMÉRÉS KÉRÉSÉHEZ, TÖLTSE KI  A LENTEBB TALÁLHATÓ ADATLAPOT !

 

INGYENENES , ONLINE AJÁNLATKÉRÉS: 

Amennyiben szeretne ingyenesen ajánlatot kapni, a következőket tegye:

Küldjön fényképeket a takarítandó helyszínekről, tárgyakról !

Adja meg a takarítás helyszínét !

Adja meg a takarítás lehetséges időpontjait !

Küldjön egy részletes leírást a  takarítási feladatokról !

Adja meg, hogy milyen a jelenlegi állapot., pl.: festés utáni takarítás, nagyon poros, 2-3 éve volt takarítva, stb. !

Az online kalkulációnál csak körülbelüli árajánlatot tudunk készíteni. 

 

Kérjük, küldje el igényét a következő e-mail címek bármelyikére :  

bestofclean.hu@gmail.com

 

ONLINE AJÁNLATKÉRÉST ADATLAPON IS KITÖLTHET,kattintson ide: https://www.bestofclean.hu/online-ajanlatkeres

 

Amennyiben ÁLLÁST keres, kérjük, kattintson ide : https://www.bestofclean.hu/karrier

 

ADATLAP :